Monday, April 20, 2009

- biOdisk -


Biodisc adalah pemberi tenaga yang dicipta untuk meremajakan struktur molekul cecair. Kesan dari biodisc ini akan menjadikan semua jenis benda yang mempunyai cecair (air) menjadi lebih segar dan susunan zarahnya menjadi lebih teratur (mampat). Ada yang mengatakan biodisk adalah benda ke-8 ajaib dunia.

BioDISC adalah kepingan kaca biasa je jika kita lihat dari mata kasar. Tetapi disebaliknya, jika kita tahu mcm mana ia dibuat. Biodisc adalah sekeping kaca yang dicipta menggunakan teknologi nano (10-9) dan teknik fusion (teknik pelakuran haba tinggi) dimana proses ini mengikat 13 mineral kedalam struktur kaca itu tadi. Gabungan mineral² dan teknik fusion tersebut menghasilkan satu tenaga yang dipanggil tenaga scalar atau scalar energy. Biodisc telah dicipta di Jerman oleh Dr. Ian Lyons dengan kajian selama 23 thn, tiada expired date, tahan utk seumur hidup dan boleh diwarisi penggunaannya.

Antara penyakit yg berjaya dirawat adalah:

Kencing manis, darah tinggi, gout, migrain, kanser, batu karang, SIS(ketumbuhan dalam rahim), asma, gastrik, lenguh sendi, penyakit kulit dan lain2 penyakit lagi. DAN paling menakjubkan ia boleh menjimatkan minyak kenderaan.

Untuk merawat penyakit (dengan izin Allah) :

Amalkan secara maksimum penggunaan Biodisc, MANDI, MINUM, SULUH (menggunakan lampu suluh, pusing arah lawan jam) dan LETAK PD TEMPAT SAKIT. Air yang terkena gelombang biodisc akan di energize (air yg mempunyai tenaga). Apabila diminum, air td akan menyingkirkan toksik dalam badan dan memberikan tenaga. Aplikasinya sama mcm ubat batuk, kita minum ubat batuk untuk apa? hilangkan batuk kan..jadi kita guna biodisc untuk hilangkan sakit..

Untuk keterangan lanjut, sila lihat testimoni di :

http://www.biodisc2u.com/testimonial.htm @ hubungi 017-9378535

0 comments:

Post a Comment